Dutch Drunken Dudes Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Event voor Warriors: Underworld Smites

Ga naar beneden

Event voor Warriors: Underworld Smites Empty Event voor Warriors: Underworld Smites

Bericht  Steephy ma jun 15, 2009 4:12 pm

Hey Iedereen,

Helaas kan ik op dit moment alleen maar de warrior aanbieden maar als jij persoonlijk het kan met een andere char en me wilt helpen, stuur me even een berichtje op de forums.

Wat is dit vraag je ?? Ik wil graag iedereen helpen wie het ook maar nodig heeft om de Underworld in te gaan en je wegwijs te maken met alle skills, timeing en paths.
Ik zelf doe het al ongeveer een jaar met dezelfde build die ook wordt geshared als je geintresseerd bent. Het is de VwK W/Rt build, makkelijk gemaakt, ik waarschuw wel dat het nodig is om zeker factions en eotn te hebben aan gezien daar een paar skills worden uit gebruikt, zonder die gaat het moeilijker...

Dus ben je geintresseerd om te leren hoe jij zelf UW in kan gaan en voor ectos gaan farmen en heb je een warrior met toegang tot ritualist en mogelijk al factions uit gespeeld(hoeft niet per se maar is wel handig)...

Wacht dan niet langer en reageer hier als je geinstresseerd bent, en nog iets, de kosten worden betaald door mij en ik doe geen groep lessen, dus je krijgt puure 1 op 1 les van mij, hoe dit allemaal in zijn gang gaat Smile.

Met vriendelijke groet,

Steephy aka Stephanie Vv
Steephy
Steephy
In-Game Officer
In-Game Officer

Aantal berichten : 29
Join date : 14-06-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum