Dutch Drunken Dudes Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Turai's procession Lightbringer title training

3 plaatsers

Ga naar beneden

Turai's procession Lightbringer title training Empty Turai's procession Lightbringer title training

Bericht  sylla ma jun 08, 2009 11:14 pm

Terwijl ik op mijn eentje en dood gemak aan het vanquishen was in Turai's procession, kwam ik op een open plek in het midden van de map, waar een resurrection shrine aanwezig was, met daarbij wonderbaarlijk, een lid van the order of whispers. Ik praat even met de vriendelijke jongeman, en krijg een lightbringer point bonus (alleen HM) voor elke elemental die ik kill.

Dan kijk ik even rond en zie ik een vreemdsoortig monster, nog nooit gezien, namelijk een tormented earth (lvl 26), dat er net uitziet als een van die crags, maar veel minder damage kan doen. Ik val er eentje aan, en wat blijkt! Ik krijg punten bij op mijn lightbringer teller, dus na heel blij het eerste monster te hebben vermoord blijf ik zowat in de buurt rondlopen en zie dat deze tomented earth monsters steeds opnieuw terugkomen. dus ik blijf rondlopen, en uiteindelijk komen er nog andere, gelijksoortige lvl 30 monsters tevoorschijn, ik ben een tijdje blijven aanvallen, en er bleven monsters spawnen, dus een goed plekje dat ik nog zeker eens zal bezoeken!!

Enige bemerking, ik heb dit in het concept van vanquishing gedaan, dus in hard mode, dus ik weet niet wat het effect is in normal mode!!

groeten,
Sylla
sylla
sylla
Lvl 1
Lvl 1

Aantal berichten : 80
Join date : 07-06-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Brasschaat

Terug naar boven Ga naar beneden

Turai's procession Lightbringer title training Empty Re: Turai's procession Lightbringer title training

Bericht  nazca77 zo jun 14, 2009 2:10 am

slet:P
nazca77
nazca77
Lvl 1
Lvl 1

Aantal berichten : 22
Join date : 11-06-09
Leeftijd : 46
Woonplaats : Roermond

Terug naar boven Ga naar beneden

Turai's procession Lightbringer title training Empty Re: Turai's procession Lightbringer title training

Bericht  sylla zo jun 14, 2009 2:35 am

?? Hoezo? waarom nu weer?
sylla
sylla
Lvl 1
Lvl 1

Aantal berichten : 80
Join date : 07-06-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Brasschaat

Terug naar boven Ga naar beneden

Turai's procession Lightbringer title training Empty Re: Turai's procession Lightbringer title training

Bericht  Mark zo jun 14, 2009 10:45 pm

nazca77 schreef:slet:P


hey wel aardig zijn he... No
Mark
Mark
Admin
Admin

Aantal berichten : 52
Join date : 20-05-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : roffa

https://dddguild.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Turai's procession Lightbringer title training Empty Re: Turai's procession Lightbringer title training

Bericht  nazca77 ma jun 15, 2009 5:52 am

hehe... btw om lb /ss points te farmen kan je ook goed in Remains of Sahlahja, neem de missie daar, flans jezelf in zon wurm en hunt down de merconites, krijg je aardig wat punten voor, natuurlijk praat je vantevoren met die ghostly gasten voor de bonus.
Voordat je het einde hebt met de legers aan ele in de langvormige ruimte resign je en doe je die nogmaals.
Het liefst op HM mode natuurlijk.

Scoren met die hap!! cheers
nazca77
nazca77
Lvl 1
Lvl 1

Aantal berichten : 22
Join date : 11-06-09
Leeftijd : 46
Woonplaats : Roermond

Terug naar boven Ga naar beneden

Turai's procession Lightbringer title training Empty Re: Turai's procession Lightbringer title training

Bericht  sylla ma jun 15, 2009 6:43 pm

Jah kan je ook doen Very Happy alleen moet je dan regelmatig eens resignen, hier kan je onophoudelijk blijven vechten, en die monster gaan makkelijk neer ^^
sylla
sylla
Lvl 1
Lvl 1

Aantal berichten : 80
Join date : 07-06-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Brasschaat

Terug naar boven Ga naar beneden

Turai's procession Lightbringer title training Empty Re: Turai's procession Lightbringer title training

Bericht  nazca77 di jun 16, 2009 2:36 pm

gaat ik maar eens proberen!
nazca77
nazca77
Lvl 1
Lvl 1

Aantal berichten : 22
Join date : 11-06-09
Leeftijd : 46
Woonplaats : Roermond

Terug naar boven Ga naar beneden

Turai's procession Lightbringer title training Empty Re: Turai's procession Lightbringer title training

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum